Veelgestelde vragen

We respecteren de tijd van onze klanten en daarom hebben we een lijst opgesteld met de meest gestelde vragen.

Als u in onze lijst met veel gestelde vragen het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, raden wij u aan om een van de volgende manieren te gebruiken om in contact met ons te komen.

Een daarvan is onderstaand aanvraagformulier.

De tweede manier is om een live chat te gebruiken, waar uw vraag aan ons kunt stellen.

Indien we niet beschikbaar zijn, ontvangen we informatie over uw poging om contact met ons te komen.

De derde manier is om het contactformulier te gebruiken waardoor u uw vraag kunt stellen

Indien u een meubel zelf wilt samenstellen, stuur dan een mail naar info@azhome.nl met de gewenste samenstelling. Wij zullen zo snel mogelijk een offerte maken en deze naar u toesturen.

Bij beschadiging (door verzending of productie) kunt u deze uiteraard gratis retourneren of ruilen. Mocht u een beschadigd meubel hebben ontvangen dan willen wij dit probleem graag oplossen zodat u toch een meubel heeft dat aan uw verwachtingen voldoet. Mochten er alleen onderdelen beschadigd zijn, dan zullen we gratis deze onderdelen naleveren. Mocht dit het geval zijn stuur dan de onderdeelnummers van de beschadigde onderdeelnummers naar info@azhome.nl zodat we de juiste kunnen opsturen. Deze onderdeelnummers kunt u vinden in de bijgeleverde handleiding.