Veelgestelde vragen
We respecteren de tijd van onze klanten en daarom hebben we een lijst opgesteld met de meest gestelde vragen.
Als u in onze lijst met veel gestelde vragen het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, raden wij u aan om een van de volgende manieren te gebruiken om in contact met ons te komen.
Een daarvan is onderstaand aanvraagformulier.
De tweede manier is om een live chat te gebruiken, waar uw vraag aan ons kunt stellen.
Indien we niet beschikbaar zijn, ontvangen we informatie over uw poging om contact met ons te komen.
De derde manier is om het contactformulier te gebruiken waardoor u uw vraag kunt stellen
Indien u een meubel zelf wilt samenstellen, stuur dan een mail naar info@azhome.nl met de gewenste samenstelling. Wij zullen zo snel mogelijk een offerte maken en deze naar u toesturen.
Indien u een meubel zelf wilt samenstellen, stuur dan een mail naar info@azhome.nl met de gewenste samenstelling. Wij zullen zo snel mogelijk een offerte maken en deze naar u toesturen.
Betaal in 3 delen met Klarna.
Shop vandaag je favoriete product, spreid het aankoopbedrag uit over 60 dagen en betaal in 3 rentevrije termijnen. Hoe? Klarna splitst je aankoopbedrag op in 3 gelijke delen. Je betaalt bij de aankoop, na 30 dagen en na 60 dagen via automatische incasso. Zo heb je er geen omkijken meer naar en geniet je maximaal van je nieuwe aankoop. Eerder aflossen kan altijd.
De meubels worden gedemonteerd geleverd, dit betekent dat u zelf de meubels moet monteren. De bijgeleverde handleiding maakt het monteren gemakkelijk. Op deze manier heeft u snel het gewenste meubel in huis staan.
Om een bestelling te annuleren, dient u een e-mail te sturen met hierin uw bestelnummer naar het volgende e-mailadres: info@azhome.nl
Om een bestelling te annuleren, dient u een e-mail te sturen met hierin uw bestelnummer naar het volgende e-mailadres: info@azhome.nl.
Ideaal
Met iDeal maak je snel en veilig geld over via je eigen bank. Het grote voordeel van deze methode is dat u met een paar klikken gemakkelijk kunt betalen. Wij kunnen dan de bestelling zo snel mogelijk bij u bezorgen als deze op voorraad is. Betalen met iDeal werkt als volgt: Kies voor iDeal tijdens het afrekenen, kies voor uw eigen bank. Wanneer u op de knop “Bestelling plaatsen” drukt, wordt u automatisch doorverwezen naar de beveiligde iDeal-pagina van uw bank. De betaalgegevens zijn nu beschikbaar deze pagina. Controleer of het te betalen bedrag klopt. Als alles in orde is, kunt u de betaling uitvoeren. Als uw betaling succesvol is verwerkt, keert u terug naar onze website en kunt u zien dat uw bestelling is betaald. U ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail, wij nemen uw bestelling in behandeling. IDeal betalingen zijn alleen mogelijk voor klanten bij een Nederlandse bank.
Klarna Achteraf Betalen
Betaal binnen 14 dagen na aankoop met Klarna. Dankzij de betaalmogelijkheid van Klarna achteraf Betalen kunt u uw bestelling tot 14 dagen na aankoop betalen. Kijk voor meer informatie op Klarna.com
PayPal
Als u een Paypal-account heeft, kunt u ook met Paypal betalen. Selecteer de Paypal-betaalmethode tijdens het afrekenen en u wordt direct na het plaatsen van uw bestelling doorgestuurd naar de Paypal-website. Paypal is ook een prima optie als u met een creditcard wilt betalen. Bezoek de website van Paypal voor meer informatie over het betalen met Paypal.
Bancontact
Betaal gemakkelijk, snel en veilig met Bancontact (voor Belgische klanten). Zodra de betaling is gelukt, wordt uw bestelling direct verwerkt. Voor meer informatie over Bancontact, zie bancontact.com.
Kredietkaart
Nu betaal je ook gemakkelijk, snel en veilig met je creditcard. We ondersteunen momenteel Visa, MasterCard en Maestro. De transactie verloopt via onze beveiligde betalingsprovider, dus uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen in onze online winkel. Bezoek de website van de creditcardmaatschappij voor meer informatie over uw creditcard.
KBC / CBC-Betaalknop
De KBC / CBC-betaalknop is een online betaalmethode voor klanten van KBC en CBC, de grootste consumentenbanken van België. KBC is een filiaal van Vlaanderen en CBC bedient Wallonië. Beide vestigingen bieden hun klanten een betaalknop waarmee ze snel en eenvoudig online betalingen kunnen verrichten. Wanneer klanten betalen met de KBC / CBC-betaalknop, maken ze de betaling rechtstreeks over vanuit hun eigen vertrouwde internetbankieromgeving.
Belfius Direct
Net Belfius is een van de grootste banken in België en biedt zijn klanten een eigen online betaalmethode aan. Klanten met een Belfius-bankrekening kunnen via deze betaalmethode rechtstreeks betalingen versturen vanuit de online bankomgeving van Belfius of via de smartphone-app van de bank. Betalingen via de Belfius-betaalknop zijn gegarandeerd en kunnen niet worden teruggedraaid door de klant.
ING Home’Pay
ING België is een van de grootste banken in België. Home’Pay is een speciale betaalmethode voor particuliere en zakelijke klanten. Met Home’Pay kunnen klanten met een Home ‘Bank of Business’ Bank online bankrekening veilig online aankopen afrekenen via hun eigen vertrouwde internetbankieromgeving, zonder dat een creditcard nodig is. Aangezien betalingen rechtstreeks vanaf de bankrekening van de klant worden gedaan, is de betaling na autorisatie gegarandeerd. Dit betekent dat Home’Pay zowel veilig als betrouwbaar is voor zowel winkeliers als consumenten.
Ideaal
Met iDeal maak je snel en veilig geld over via je eigen bank. Het grote voordeel van deze methode is dat u met een paar klikken gemakkelijk kunt betalen. Wij kunnen dan de bestelling zo snel mogelijk bij u bezorgen als deze op voorraad is. Betalen met iDeal werkt als volgt: Kies voor iDeal tijdens het afrekenen, kies voor uw eigen bank. Wanneer u op de knop “Bestelling plaatsen” drukt, wordt u automatisch doorverwezen naar de beveiligde iDeal-pagina van uw bank. De betaalgegevens zijn nu beschikbaar deze pagina. Controleer of het te betalen bedrag klopt. Als alles in orde is, kunt u de betaling uitvoeren. Als uw betaling succesvol is verwerkt, keert u terug naar onze website en kunt u zien dat uw bestelling is betaald. U ontvangt binnen enkele minuten een orderbevestiging per e-mail, wij nemen uw bestelling in behandeling. IDeal betalingen zijn alleen mogelijk voor klanten bij een Nederlandse bank.
Klarna Achteraf Betalen
Betaal binnen 14 dagen na aankoop met Klarna. Dankzij de betaalmogelijkheid van Klarna achteraf Betalen kunt u uw bestelling tot 14 dagen na aankoop betalen. Kijk voor meer informatie op Klarna.com
PayPal
Als u een Paypal-account heeft, kunt u ook met Paypal betalen. Selecteer de Paypal-betaalmethode tijdens het afrekenen en u wordt direct na het plaatsen van uw bestelling doorgestuurd naar de Paypal-website. Paypal is ook een prima optie als u met een creditcard wilt betalen. Bezoek de website van Paypal voor meer informatie over het betalen met Paypal.
Bancontact
Betaal gemakkelijk, snel en veilig met Bancontact (voor Belgische klanten). Zodra de betaling is gelukt, wordt uw bestelling direct verwerkt. Voor meer informatie over Bancontact, zie bancontact.com.
Kredietkaart
Nu betaal je ook gemakkelijk, snel en veilig met je creditcard. We ondersteunen momenteel Visa, MasterCard en Maestro. De transactie verloopt via onze beveiligde betalingsprovider, dus uw creditcardgegevens worden niet opgeslagen in onze online winkel. Bezoek de website van de creditcardmaatschappij voor meer informatie over uw creditcard.
KBC / CBC-Betaalknop
De KBC / CBC-betaalknop is een online betaalmethode voor klanten van KBC en CBC, de grootste consumentenbanken van België. KBC is een filiaal van Vlaanderen en CBC bedient Wallonië. Beide vestigingen bieden hun klanten een betaalknop waarmee ze snel en eenvoudig online betalingen kunnen verrichten. Wanneer klanten betalen met de KBC / CBC-betaalknop, maken ze de betaling rechtstreeks over vanuit hun eigen vertrouwde internetbankieromgeving.
Belfius Direct
Net Belfius is een van de grootste banken in België en biedt zijn klanten een eigen online betaalmethode aan. Klanten met een Belfius-bankrekening kunnen via deze betaalmethode rechtstreeks betalingen versturen vanuit de online bankomgeving van Belfius of via de smartphone-app van de bank. Betalingen via de Belfius-betaalknop zijn gegarandeerd en kunnen niet worden teruggedraaid door de klant.
ING Home’Pay
ING België is een van de grootste banken in België. Home’Pay is een speciale betaalmethode voor particuliere en zakelijke klanten. Met Home’Pay kunnen klanten met een Home ‘Bank of Business’ Bank online bankrekening veilig online aankopen afrekenen via hun eigen vertrouwde internetbankieromgeving, zonder dat een creditcard nodig is. Aangezien betalingen rechtstreeks vanaf de bankrekening van de klant worden gedaan, is de betaling na autorisatie gegarandeerd. Dit betekent dat Home’Pay zowel veilig als betrouwbaar is voor zowel winkeliers als consumenten.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail: info@azhome.nl of maak gebruik van de “chat” optie op onze website. Stuur je ordernummer en de reden van retour. Zodra de afhaaldatum is afgesproken met onze klantenservice, maak je je artikel klaar voor verzending. Zorg voor een stevige en beschermende verpakking. U krijgt van ons een retourbevestiging met de datum van ontvangst via ons transport.
Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via e-mail: info@azhome.nl of maak gebruik van de “chat” optie op onze website. Stuur je ordernummer en de reden van retour. Zodra de afhaaldatum is afgesproken met onze klantenservice, maak je je artikel klaar voor verzending. Zorg voor een stevige en beschermende verpakking. U krijgt van ons een retourbevestiging met de datum van ontvangst via ons transport.
Bij beschadiging (door verzending of productie) kunt u deze uiteraard gratis retourneren of ruilen. Mocht u een beschadigd meubel hebben ontvangen dan willen wij dit probleem graag oplossen zodat u toch een meubel heeft dat aan uw verwachtingen voldoet. Mochten er alleen onderdelen beschadigd zijn, dan zullen we gratis deze onderdelen naleveren. Mocht dit het geval zijn stuur dan de onderdeelnummers van de beschadigde onderdeelnummers naar info@azhome.nl zodat we de juiste kunnen opsturen. Deze onderdeelnummers kunt u vinden in de bijgeleverde handleiding.
Allereerst hopen wij natuurlijk altijd dat u helemaal tevreden bent. Mocht dit toch niet het geval zijn, dan kunt u per e-mail contact opnemen met de klantenservice: info@azhome.nl. Vermeldt altijd uw ordernummer, omschrijving van het probleem en eventuele foto’s van beschadigde onderdelen incl. de bijbehorende nummers, deze zijn te vinden in de montagehandleiding die bij de set is gevoegd. Wij zullen zo snel mogelijk uw klacht verwerken en zoeken naar een passende oplossing.
AZ Home biedt u gratis meubelbezorging aan door heel Nederland en België!
Eilandbezorging – Wij bezorgen niet op de waddeneilanden. Op het vasteland in Nederland zijn er enkele eilandvervoerders. Ga vooraf bij deze vervoerder na of je de bestelling kunt laten vervoeren naar jouw adres. Wij kunnen je bestelling dan wel bij de eilandvervoerder leveren, die hierna zal zorgen voor transport naar het eiland. Deze eventuele extra kosten dien je dan ook zelf aan de desbetreffende vervoerder te voldoen.
Uiteraard doen wij er alles aan om de meubels complet te leveren, mocht dit toch niet het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via e-mail: info@azhome.nl. Wij zullen het zo snel mogelijk voor u oplossen.
Nee, helaas is het niet mogelijk om de tijd zelf te kiezen. De vervoeder heeft zelf een planning gemaakt. Zij zullen u hierover informeren op de ochtend van de bezorgdag, via e-mail of SMS. Zij zullen een tijdsblok doorgeven van 2-3 uur waarbinnen het meubel geleverd wordt. De levering vindt plaats op de aangegeven datum. Bezorgdagen zijn van maandag tot en met vrijdag. Levering op zon- en / of feestdagen is niet mogelijk.